Baza wiedzy
ZSE Nr 2 > Help Desk > Baza wiedzy

Szukanie w pomocy:


Jak wyłączyć Bitdefender

Rozwiązanie

Żeby chwilowo wyłączyć jakiś moduł to są na to dwa sposoby:

 
  1. Zdalnie przez konsolę, utworzyć nową politykę nazwać i opisać ją odpowiednio by wiedzieć do czego służy.
    W tej nowej polityce wyłączyć chwilowo nie chciane moduły >> zapisać >> a następnie w zakładce sieć ją przypisać (OK - przygotowałem politykę "Tymczasowe wyłączenie ochrony").

    Oczywiście by móc zrobić to w ten sposób jest wymagane połączenie maszyny z konsolą.

  2. Druga opcja to zmiana ustawień bezpośrednio na maszynie, co jest domyślnie wyłączone.
    By móc zmieniać bezpośrednio na maszynie Bitdefender musi mieć zainstalowany moduł Power User (wybiera się go podczas tworzenia pakietu).
    Jeżeli chcesz doinstalować ten moduł na już zarządzanej przez Bitdefendera maszynie to można to zrobić zdalnie poprzez konsolę GravityZone.
    Oprócz instalacji tego modułu trzeba także go włączyć w polityce, gdyż trzeba utworzyć hasło za pomocą, którego będzie można dostać się do ustawień
    1. By zainstalować moduł Power User poprzez konsolę trzeba:
      • W zakładce sieć zaznaczyć maszynę lub maszyny na których chcesz doinstalować moduł
      • Z górnego paska narzędzi wybrać zadania >> Rekonfiguruj klienta
      • Następnie zaznaczyć moduł Power User i zapisać

    2. By włączyć Power User, trzeba wejść do Polityki >> Ogólne >> Ustawienia >> i zaznaczyć checkbox przy Power User, następnie utworzyć hasło zgodnie z narzuconą polityką haseł i zapisać politykę

    3. Jak Power User będzie już zainstalowany i włączony to wtedy po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na ikonkę Bitdefendera przy zegarze systemowym pokaże się nowa opcja Power User, po wybraniu jej trzeba będzie wpisać wcześniej utworzone hasło i wtedy tak samo jak w polityce jeżeli będzie chciał pan wyłączyć konkretny moduł to trzeba po prostu odznaczyć checkbox przy danym module i zapisać.
      By przywrócić wcześniejsze ustawienia wystarczy kliknąć na "Kasuj" i chwilę poczekać.


 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 86
Kategoria: Komputery
Data dodania: 2020-11-11 11:08:39
Wyświetleń: 504
Ocena (Głosy): Artykuł nie był jeszcze oceniany (0)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid