Baza wiedzy
ZSE Nr 2 > Help Desk > Baza wiedzy

Szukanie w pomocy:


Płatnik - migracja, optymalizacja i naprawa bazy danych

Rozwiązanie

Przed wykonaniem poniższych czynności zalecane jest wykonanie kopii bazy
danych.
Baza ACCESS: Przed wykonaniem poniższych czynności proszę się upewnić, że znane jest Państwu hasło i lokalizacja bazy danych. Proszę bazę zabezpieczyć przed usunięciem. W przypadku nieznajomości hasła można wykonać migrację bazy danych korzystając z programu Płatnik (Administracja - ustawienia bazy danych - baza - migracja bazy danych). Bazę proszę zamieścić w miejscu gdzie nie zostanie przez
przypadek usunięta (np. Folder Moje Dokumenty albo dysk D).
Kolejno proszę zoptymalizwać bazę danych w programie Płatnik-Administracja-Ustawienia bazy danych- baza-optymalizacja bazy danych (pomogło na problemy z aktualizacjami).
Kolejno proszę uruchomić program Płatnik jak administrator.  Jeżeli nadal będą pojawiały się błędy, proszę naprawić bazę danych zgodnie z instrukcją z załącznika. Wszystkie czynności dotyczące bazy danych proszę wykonywać na jej kopii. Po naprawieniu bazy danych, proszę połączyć się naprawianą kopią i pobrać aktualizację.

 

Załączniki:
JETCOMP.docx JETCOMP.docx

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 85
Kategoria: ZSZO, SIO, BIP, JST+, Certyfikaty, Szafir, SOVAT, Płatnik, AJBM KHP
Data dodania: 2020-10-05 15:29:34
Wyświetleń: 4778
Ocena (Głosy): Artykuł nie był jeszcze oceniany (0)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid