Baza wiedzy
ZSE Nr 2 > Help Desk > Baza wiedzy

Szukanie w pomocy:


Podpisywanie dokumentów profilem zaufanym oraz sprawdzanie podpisów

Rozwiązanie

Podpisywanie dokumentów profilem zaufanym oraz sprawdzanie podpisów i treści pisma:

https://www.gov.pl/web/uslugi/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany

Uwagi:

  • Można dodać kilka podpisów wczytując ponownie dokument już podpisany.
  • Założenie profilu zaufanego z wykorzystaniem konta bankowego (zamiast np. potwierdzenia danych w urzędzie) powoduje, że każde wykorzystanie profilu zaufanego odbywa się za pośrednictwem banku.
  • Użyj kodu pocztowego przy wyszukiwaniu instytucji w celu wysłania pisma, zarówno z epuap jak i z obywatel.gov.pl.

Sprawdzanie różnych podpisów: https://weryfikacjapodpisu.pl/

 

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 75
Kategoria: ZSZO, SIO, BIP, JST+, Certyfikaty, Szafir, SOVAT, Płatnik, AJBM KHP
Data dodania: 2019-06-18 13:18:06
Wyświetleń: 130
Ocena (Głosy): Artykuł nie był jeszcze oceniany (0)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid