Baza wiedzy
ZSE Nr 2 > Help Desk > Baza wiedzy

Szukanie w pomocy:


Drukarka do kart Zebra ZC300

Rozwiązanie

Przy zmianie komputera, należy odinstalować oprogramowanie Cardpresso przed zainstalowaniem na kolejnym komputerze. Jeśli nie jest to możliwe, to trzeba napisać na info@cardpresso.com :

"Hello

our computer with the cardpresso software installed has broken down. I'm installing the program on a new computer, but there's a problem with the license: "The maximum number of license activations has been reached". Please allow installation on the new computer. 
License:
Activation code: ......
License number: ........
Best regards,"
 
Otrzymana odpowiedź:
 
"Since you no longer have access to the system which has the license applied, we've proceeded with a hard reset to the same and this may now be applied to the desired computer.

Please note that we can only perform these kind of operations three times per license.

Additionally, make sure that the targeted system has the latest software version available installed, before applying the Activation Code.

https://www.cardpresso.com/cardpresso-software/latest-release/ (1.7.130)"
 

 Kod aktywacyjny i numer licencji zapisane są w Administrowanie/Licencje

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 122
Kategoria: Drukarki
Data dodania: 2025-10-14 18:37:05
Wyświetleń: 6
Ocena (Głosy): Artykuł nie był jeszcze oceniany (0)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid